مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-12سياسي

برگزاری نماز عید فطر در 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نماز عید فطر در بیش از 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سالاری بابیان اینکه نماز عید فطر در تمام خراسان شمالی ساعت هفت صبح برگزار می شود، اظهار کرد: از مردم خواهش می کنیم که برای اقامه نماز عید فطر به نزدیک ترین محل اقامه نماز در محله خود مراجعه کنند.

 سالاری در خصوص برگزاری نماز عید فطر در شهرستان های مختلف استان، گفت: نماز عید فطر در جاجرم در خیابان 15 خرداد، گرمه در حسینیه شهدا، راز در میدان معلم، غلامان در مقابله مسجد، ایور در مقابل مسجد صاحب الزمان، درق در مصلی، صفی آباد در مصلی، شوقان در مقابل مسجد، سنخواست در مقابل مسجد جامع، حصارگرمخان در مقابل حسینیه، بجنورد در مقابل مصلی، برگزار می شود.

گفتنی است که مبلغ فطریه و کفاره ماه مبارک رمضان سال 1400 توسط دبیرخانه شورای زکات استان خراسان شمالی اعلام شده است.

فطریه هر نفر در این استان 20 هزار تومان و کفاره غیر عمد بابت هرروز : 5 هزار تومان بوده و کفاره عمد بابت هرروز 300 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که اگر قالب مصرف، برنج ایرانی باشد فطریه مبلغ 100 هزار تومان و اگر برنج خارجی باشد فطریه مبلغ 70 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی

برگزاری نماز عید فطر در 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی