مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-12اجتماعي

85 حوزه امتحان نهایی خراسان جنوبی آماده برگزاری آزمون ها


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 85 حوزه امتحان نهایی در خراسان جنوبی آماده برگزاری آزمون های حضوری هستند، گفت: مدارس از نظر تأمین ماسک و مواد ضدعفونی مشکلی ندارند.

- محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آنجایی که بنا بر تصمیمات أخذ شده امتحانات پایه نهم و دوازدهم باید به صورت حضوری انجام شود، ما نیز آمادگی لازم را در خراسان جنوبی برای برگزاری این امتحانات به صورت حضوری داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدارس استان از سال تحصیلی قبل دپوی ماسک دارند، بیان کرد: با این وجود رایزنی برای در اختیار قرار دادن 10 هزار ماسک به مدارس به ویژه در مناطق محروم انجام شده است.

10 درصد تعداد دانش آموزان در هر جلسه ماسک وجود داشته باشد واقعی ادامه داد: ما به همه مدارس خراسان جنوبی تأکید کرده ایم که در هر جلسه امتحان نهایی حتماً باید به اندازه 10 درصد دانش آموزان ماسک وجود داشته باشد که حتی اگر 10 درصد دانش آموزان بدون ماسک در جلسه حضور پیدا کرده باشند در اختیار آنان قرار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ما در خراسان جنوبی 85 حوزه امتحان نهایی داریم، گفت: همانطور که بارها تأکید کرده ایم امتحانات نهایی باید در سالن های بزرگ مدارس چون نمازخانه های بزرگ و سالن های ورزشی و با رعایت فاصله گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 حوزه امتحان نهایی خراسان جنوبی آماده برگزاری آزمون ها

85 حوزه امتحان نهایی خراسان جنوبی آماده برگزاری آزمون ها