مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-12اجتماعي

بهزیستی و کانون وکلای دادگستری یزد تفاهم نامه امضا کردند


بهزیستی و کانون وکلای دادگستری استان یزد تفاهم نامه همکاری در خصوص ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی را امضاء کردند.

- ایسنا/یزد بهزیستی و کانون وکلای دادگستری استان یزد تفاهم نامه همکاری در خصوص ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی را امضاء کردند.

علی محمد عطابخش مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم امضا این تفاهم نامه گفت: موضوع این تفاهم نامه ارائه مشاوره های حقوقی و عندالزوم اخذ وکیل معاضدتی جهت ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی از طریق کانون وکلاست.

وی با بیان این که این تفاهم نامه به مدت پنج سال اجرا و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است، در خصوص تعهّدات بهزیستی در این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: بهزیستی متعهّد به ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد، آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها جهت اعضاء، کارمندان و خانواده اعضای کانون است.

مدیر کل بهزیستی استان همچنین معرفی فعالیت های سازمان به اعضای کانون وکلا در قالب بسته ی فراگیر را از دیگر تعهدات بهزیستی برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، عطابخش در پایان تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه، بهزیستی می تواند مددجویان واجد شرایط خود را برای دریافت مشاوره و خدمات حقوقی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی و کانون وکلای دادگستری یزد تفاهم نامه امضا کردند

بهزیستی و کانون وکلای دادگستری یزد تفاهم نامه امضا کردند