مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-12سياسي

کاندیداها با علم و اطلاع از شرایط کشور وارد انتخابات شوند


کاندیای انتخابات ریاست جمهوری باید با برنامه و مطلع از قابلیت های کشور باشد و توانمندی بسیج مردمی را داشته باشد و اینگونه نباشد که بعد از رأی آوردن بگوید نمی گذارند کار کنم و اینگونه بهانه بیاورد چرا که دیگر تاریخ مصرف این حرف ها گذشته است.

- احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:  مقام معظم رهبری در سخنرانی های خودشان در مناسبت های مختلف شاخصه های مربوط به انتخاب رییس جمهور مطرح کردند و هر بار به مقتضای شرایط و وضعیت کشور شاخص هایی از سوی ایشان عنوان شده تا مردم بتوانند با توجه به این شاخص ها گزینه مطلوب را انتخاب کنند.

وی افزود: شرایط ژئوپلتیکی منطقه و همچنین شکست برجام در حوزه مسائل داخلی و تجربه هشت سال گذشته را ما امروز پیش روی خود داریم و براساس این واقعیات باید گزینه مناسبی را به عنوان رییس جمهور آینده انتخاب کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب درباره روحیه استکبارستیزی، عدالتخواهی و پاک دستی شاخصه هایی بوده که در سخنرانی های اخیرشان برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از آن یاد کردند و اینها چه برای کاندیداها و چه برای مردم که می خواهند رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها با علم و اطلاع از شرایط کشور وارد انتخابات شوند

کاندیداها با علم و اطلاع از شرایط کشور وارد انتخابات شوند