مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-12سياسي

تبدیل وعده و شعار به کارتون!


مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان، از انتشار فراخوان نخستین مسابقه ی کاریکاتور «فصل کارتون» با موضوع «وعده وعیدها و شعارهای تو خالی» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان، از انتشار فراخوان نخستین مسابقه ی کاریکاتور فصل کارتون با موضوع وعده وعیدها و شعارهای تو خالی خبر داد.

پیام پورفلاح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی یکی دو سال اخیر، به خاطر کم شدن بودجه موفق نشدیم برنامه های متنوع خانه کاریکاتور اصفهان را مانند گذشته برگزار کنیم اما امسال، شروع قوی تری داشتیم.

وی ادامه داد: فصل کارتون ، نام مسابقه ای است که برای برگزاری آن در سال جاری برنامه ریزی کرده ایم؛ طی آن، هر فصل، فراخوانی را با موضوعی خاص منتشر می کنیم و از هنرمندان می خواهیم که بر اساس این موضوع، تولید اثر کنند.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان درباره ی علت اختصاص موضوع نخستین دوره ی این مسابقه به وعده و شعار گفت: علت این بود که وعده و شعار دادن کار سخت و درعین حال آسانی است! سخت، ازاین جهت که انجام تعهدات و وفای به عهد، زحمت فراوان دارد و مسئولیت سنگینی را بر دوش وعده دهنده می گذارد و آسان، از این نظر که اغلب، یک دهان می خواهد و مقداری تسلط بر زبان مادری! پورفلاح خاطرنشان کرد: این مسابقه ویژه ی اعضای خانه کاریکاتور اصفهان است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وعده و شعار به کارتون!

تبدیل وعده و شعار به کارتون!