مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-12اقتصادي

تولید کاشی های شیشه ای با مقاومت دمایی 550 درجه


یکی از شرکت های فناور کاشی شیشه ای با پوشش تزیینی نانومتری تولید و به بازار عرضه کرده که به گفته آنها این کاشی ها در برابر حرارت تا 550 درجه سانتی گراد مقاومت دارند.

- یکی از شرکت های فناور کاشی شیشه ای با پوشش تزیینی نانومتری تولید و به بازار عرضه کرده که به گفته آنها این کاشی ها در برابر حرارت تا 550 درجه سانتی گراد مقاومت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرشاد میرخانی، مدیرعامل یکی از شرکت های تولیدی بازرگانی، تولید ظروف شیشه ای و کاشی شیشه ای را از محصولات این شرکت نام برد و گفت: کاشی های شیشه ای به عنوان بخش تزیینی در نماسازی و دکوراسیون سازی داخلی استفاده می شود.

وی درباره فرآیند تولید این کاشی های شیشه ای توضیح داد: ابتدا شیشه ها با استفاده از دستگاه CNC در قطعات مورد نظر برش زده شده و به ابعاد مورد نظر در می آیند و لبه های قطعات شیشه ای نیز سمباده کاری شده تا تیز نباشند.

در ادامه روی سطح این شیشه های پرایمری قرار داده می شود تا به عنوان زیر کار قرار گیرد و محصول برای پوشش دهی نانومتری آماده شود.

میرخانی با بیان اینکه پس از عملیات حرارتی، سطح شیشه آماده سازی می شود، خاطر نشان کرد: بعد از این که پرایمر با استفاده از حرارت روی سطح قرار گرفت، لایه گذاری فلزی روی سطح شیشه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاشی های شیشه ای با مقاومت دمایی 550 درجه

تولید کاشی های شیشه ای با مقاومت دمایی 550 درجه