مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-12سياسي

نماز عید سعید فطر در بندرعباس اقامه خواهد شد


ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز عید فطر با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

- ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از شهروندان خداجوی بندرعباسی دعوت به عمل می آورد تا در روز عید سعید فطر با به همراه داشتن زیر انداز و سجاده شخصی درمراسم پرفضیلت نماز عید سعید فطر که به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از ساعت 6 صبح همزمان با طلوع آفتاب و با قرائت دعای پرفیض ندبه واقع در چهار راه شهید مطهری (خیابان جنب مسجد جامع) بندرعباس اقامه خواهد شد حضور بهم رسانند.

در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر بندرعباس از مومنین نمازگزارخواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نماز عید سعید فطر در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

همچنین صندوق هایی جهت جمع آوری زکات فطره در مسیر نمازگزاران آماده شده است.

هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در بندرعباس اقامه خواهد شد

نماز عید سعید فطر در بندرعباس اقامه خواهد شد