مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-12سياسي

مهلت ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه یزد تمدید شد


دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد، تا تاریخ 15 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد، تا تاریخ 15 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

حسین عباس زاده در این رابطه بیان کرد: به دلیل درخواست خبرنگاران، روزنامه نگاران و برنامه سازان، مهلت زمانی ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا 15 خرداد ماه تمدید شد.

این مسئول افزود: بر همین اساس مهلت پایان فراخوان جشنواره که روز 31 اردیبهشت ماه 1400 بود به مدت 15 روز تمدید شده و آخرین زمان ارسال آثار به مرکز ارتباطات و رسانه قوه قضاییه در استان یزد از طریق پست الکترونیک adliehyazd35@gmail.

com، روز 15 خردادماه 1400 خواهد بود.

عباس زاده برگزاری این جشنواره را در سه بخش اصلی، ویژه و رسانه عنوان و اظهار کرد: بخش اصلی شامل خبر و گزارش خبری، گزارش تحلیلی و توصیفی، مصاحبه، یادداشت و مقاله و گزارش تصویری است و در بخش ویژه ارسال آثار در قالب اینفوگرافی، پادکست طرح های گرافیکی پوستر، تصویر، کلیپ های کوتاه پویا نمایی و یا موشن گرافیک بوده و همچنین در بخش رسانه نیز فعالیت های رسانه های استان در قالب مندرج در گروه های جشنواره به صورت مجزا و مطابق با آیین نامه های ابلاغی جهت تجلیل از رسانه های برتر مورد ارزیابی قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه یزد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه یزد تمدید شد