مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-12سياسي

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز دوم


در نخستین روز از مهلت پنج روزه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدحسن نامی، سعید محمد و حسین دهقان از چهره های شناخته شده ای محسوب می شدند که در ستاد انتخابات کشور حاضر و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.

- دومین روز ثبت نام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح آغاز شده است این در حالی است که طبق آمارها، 57 نفر در نخستین روز نام نویسی در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در نخستین روز از مهلت پنج روزه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدحسن نامی، سعید محمد و حسین دهقان از چهره های شناخته شده ای محسوب می شدند که در ستاد انتخابات کشور حاضر و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.

ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 سه شنبه 21 اردیبهشت ماه با دستور وزیر کشور آغاز شد.

موضوع اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور از مسایل مهم روز اول ثبت نام ها بود که به شرایط ثبت نام داوطلبان انتخابات باز می گرددو از دوشنبه هفته جاری که رییس جمهور، وزارت کشور را موظف کرد که مصوبه شورای نگهبان را اجرا نکند،شدت گرفت؛ چراکه ساعتی بعد هیات نظارت بر انتخابات اعلام کرد این مصوبه لازم الاجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز دوم

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز دوم