مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-12سياسي

ارائه تخفیف 15 درصدی پرداخت عوارض های کسب تا پایان خرداد


مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از ارائه تخفیف 15 درصدی عوارض های کسب و مشاغل در صورت پرداخت در سه ماه ابتدایی سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض صنفی، اظهار داشت: عوارضی که شهرداری از اصناف مطالبه می کند شامل عوارض از مشاغل مشمولان قانون نظام صنفی و مشمولان غیر قانون نظام صنفی است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه مشمولان قانون نظام صنفی دامنه آن مشخص است که شامل اصناف و کسبه سطح شهر می شود، خاطرنشان کرد: اصناف باید عوارضی را تحت عنوان عوارض کسبی پرداخت کنند.

وحیدنیا ادامه داد: مشمولان غیر قانون نظام صنفی مانند پزشکان، دفاتر وکلا و اسناد رسمی، مهندسین ناظر و سایر دفاتر هستند که آن ها نیز عوارضی تحت عنوان عوارض مشاغل را باید سالیانه بپردازند.

وی با اشاره به چگونگی پرداخت این عوارض تصریح کرد: اگر مشمولان در طول 3 ماه ابتدای سال عوارض خود را پرداخت کنند 15 درصد تخفیف، اگر در 3 ماهه دوم پرداخت کنند 10 درصد و اگر سه ماه سوم پرداخت کنند مشمول 5 درصد تخفیف می شوند.

وحیدنیا با تأکید بر اینکه پرداخت عوارض سبب توسعه شهرها می شود، یادآور شد: شهر موجود زنده ای بوده که پویایی آن در گروی همکاری شهروندان است و این همکاری منجر به رشد و توسعه شهر و افزایش خدمات به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیف 15 درصدی پرداخت عوارض های کسب تا پایان خرداد

ارائه تخفیف 15 درصدی پرداخت عوارض های کسب تا پایان خرداد