مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-11پزشكي

با خاطیان تزریق واکسن خارج از نوبت در خراسان جنوبی برخورد شد


 رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بلافاصله پس از اینکه تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا در یکی از شهرستان های خراسان جنوبی تایید شد، برخورد لازم با خاطیان در دستور کار قرار گرفت.

- در پی انتشار خبر تزریق واکسن به یکی از مسئولان شهرستانی؛ با خاطیان تزریق واکسن خارج از نوبت در خراسان جنوبی برخورد شد ایسنا/خراسان جنوبی  رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بلافاصله پس از اینکه تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا در یکی از شهرستان های خراسان جنوبی تایید شد، برخورد لازم با خاطیان در دستور کار قرار گرفت.

محمد دهقانی، سه شنبه شب 21 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا روز گذشته 55 هزار و 12 آزمایش کرونا در آزمایشگاه مولکولی استان انجام شده است که از این تعداد 20 هزار و 185 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در 24 ساعت گذشته نیز 198 آزمایش مولکولی انجام شد که 48 بیمار مثبت شناسایی شدند و 301 تست سریع هم انجام شد که از این طریق نیز 73 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

وی گفت: در مجموع از کل مواردی که در شبانه روز گذشته از آزمایش های مولکولی و سریع شناسایی شدند، 76 مورد مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خاطیان تزریق واکسن خارج از نوبت در خراسان جنوبی برخورد شد

با خاطیان تزریق واکسن خارج از نوبت در خراسان جنوبی برخورد شد