مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-11اقتصادي

تولید ارزش افزوده یکی از اصلی ترین مشکلات کردستان در بخش اقتصادی است


یک استاد اقتصاد دانشگاه کردستان با بیان اینکه بدون مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تولید موثر اتفاق نخواهد افتاد گفته که یکی از اصلی ترین مشکلات کردستان در بخش اقتصادی، - ایسنا/کردستان یک استاد اقتصاد دانشگاه کردستان با بیان اینکه بدون مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تولید موثر اتفاق نخواهد افتاد گفته که یکی از اصلی ترین مشکلات کردستان در بخش اقتصادی، تولید ارزش افزوده است.

حامد قادرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد که بیش از یک دهه شعارهای اصلی کشور به بخش اقتصادی اشاره داشته و شعار امسال نیز گویای آن است که بدون مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تولید موثر اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود که منظور از تولید، کارهایی است که در نتیجه آن منجر به ایجاد ارزش افزوده شود و همیشه منظور از تولید، تولید فیزیکی کالا نیست.

این استاد اقتصاد دانشگاه کردستان با بیان اینکه در فرآیند توسعه، خلق ارزش بسیار مهم است تصریح کرد که توزیع ارزش و کالا در میان احاد جامعه در مرحله بعد اهمیت قرار دارد.

ارائه تسهیلات تنها راهکار توسعه اقتصادی نیست وی عنوان کرد که در بسیاری از موارد سیستم اقتصادی با محوریت دولتی مبلغ هایی برای انجام فعالیت اقتصادی به متقاضیانی پرداخت کرده و این موضوع در نهایت اثربخش نبوده زیرا همه مشکل اقتصادی ارائه پول و تسهیلات به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ارزش افزوده یکی از اصلی ترین مشکلات کردستان در بخش اقتصادی است

تولید ارزش افزوده یکی از اصلی ترین مشکلات کردستان در بخش اقتصادی است