مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-11بين الملل

منطقی ها مقابل رادیکال ها؛ حزب جمهوری خواه آمریکا در معرض انشقاق


بیش از 100 تن از مقام های سابق حزب جمهوری خواه فردا (پنجشنبه) با امضای نامه ای اعلام می کنند که چنانچه حزب جمهوری خواه از دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا دوری نکرده و تغییر رویه ندهد، - منطقی ها مقابل رادیکال ها؛ حزب جمهوری خواه آمریکا در معرض انشقاق بیش از 100 تن از مقام های سابق حزب جمهوری خواه فردا (پنجشنبه) با امضای نامه ای اعلام می کنند که چنانچه حزب جمهوری خواه از دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا دوری نکرده و تغییر رویه ندهد، آنها از تشکیل یک حزب سوم حمایت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دو تن از سازمان دهندگان این برنامه گفتند که این نامه تحت عنوان فراخوانی برای تجدید آمریکا اقدامی اکتشافی به سمت تشکیل یک حزب جدا شده است.

این گروه از آنچه به گفته آن یک حزب جمهوری خواه مدرن با منشاء وفاداری به ترامپ است و همچنان به دروغ ادعا می کند انتخابات سال 2020 از او به سرقت رفته است، ابراز نگرانی می کند.

مایلز تیلور، یکی از برگزارکنندگان گفته است: حزب جمهوریخواه شکسته است.

اکنون زمان مقاومت منطقی ها مقابل رادیکال هاست.

تیلور فردی است که در زمان حضور در کاخ سفید ترامپ در سال 2018 یک مطلب با نام ناشناس برای نیویورک تایمز با عنوان من بخشی از مقاومت درون دولت ترامپ هستم نوشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقی ها مقابل رادیکال ها؛ حزب جمهوری خواه آمریکا در معرض انشقاق

منطقی ها مقابل رادیکال ها؛ حزب جمهوری خواه آمریکا در معرض انشقاق