مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-11اقتصادي

افت چشمگیر ذخایر آب پشت سدهای کرمانشاه


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه از افت چشمگیر ذخایر آب پشت سدهای استان و کاهش 10 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه از افت چشمگیر ذخایر آب پشت سدهای استان و کاهش 10 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمودرضا شهلایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی 12 سد مخزنی استان کرمانشاه، اظهار کرد: هم اکنون ذخیره آب پشت سدهای استان یک میلیارد و 9 میلیون مترمکعب، معادل نزدیک به 75 درصد ظرفیت سدهای استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته همین موقع ذخیره آب پشت سدهای استان یک میلیارد و 156 میلیون مترمکعب بود، لذا هم اکنون کاهش 147 میلیون مترمکعبی آب پشت سدهای استان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه سال آبی گذشته شرایط بهتری در استان داشتیم، گفت: امسال سطح روان آبها در استان کاهش چشمگیری داشته و سطح آب رودخانه ها هم کاهش پیدا کرده، به نحوی که رودخانه رازآور در استان خشک شده و رودخانه قره سو هم شدیدا کم آب شده است.

شهلایی با بیان اینکه هم اکنون محدوده شمال غرب استان شامل شهرستان های جوانرود و پاوه دچار مشکل کم آبی شده اند، ابراز امیدواری کرد: با مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت چشمگیر ذخایر آب پشت سدهای کرمانشاه

افت چشمگیر ذخایر آب پشت سدهای کرمانشاه