مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-11اجتماعي

فعال شدن دوربین های ثبت تخلف در زمان اعمال محدودیت تردد


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به استقرار پلیس از ساعات ابتدای آغاز طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی استان، گفت: دوربین های هوشمند نیز تخلفات را ثبت می کنند.

- سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با طرح محدودیت ترددی از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه در محورهای ورودی استان گیلان اجرایی شده است، اظهار کرد: این طرح تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در محورهای ورودی به استان گیلان اعمال خواهد شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مختلفان، افزود: از ساعات ابتدای اجرای این طرح مأموران پلیس راه گیلان در مبادی ورودی استان مستقر هستند.

رییس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه علاوه بر حضور فیزیکی پلیس، دوربین های جاده ای استان گیلان نیز برای اجرای این طرح فعال بوده و تخلفات را ثبت خواهند کرد.

وی از هموطنان خواست تا محدودیت ها را رعایت کرده و از سفر به استان گیلان پرهیز کنند، گفت: مأموران پلیس راه ابتدا با تذکر لسانی از هموطنان می خواهند که به شهرهای خود بازگردند در صورت اصرار هموطنان به سفر آنها را جریمه خواهند کرد.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه جریمه ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان است، افزود: وسایط نقلیه عمومی و ناوگان باربری، خودورهای امدادی و انتظامی شامل منع تردد نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن دوربین های ثبت تخلف در زمان اعمال محدودیت تردد

فعال شدن دوربین های ثبت تخلف در زمان اعمال محدودیت تردد