مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11سياسي

روضه هفتگی ایرانی ها در کربلای معلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جواد نوری، مسوول موکب محبان علی بن ابی طالب(ع) در کربلای معلی اظهار داشت: این موکب به صورت خودجوش مدتی است که در کربلای معلی آغاز به کار کرده است و هر هفته شب های جمعه مراسم روضه خوانی با حضور زائران ایرانی برگزار می کند.

- مراسم هفتگی روضه موکب محبان علی بن ابی طالب(ع) در کربلای معلی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام جواد نوری، مسوول موکب محبان علی بن ابی طالب(ع) در کربلای معلی اظهار داشت: این موکب به صورت خودجوش مدتی است که در کربلای معلی آغاز به کار کرده است و هر هفته شب های جمعه مراسم روضه خوانی با حضور زائران ایرانی برگزار می کند.

وی در پاسخ به این سوال که در این ایام که کاروان های رسمی به عتبات اعزام نمی شوند، استقبال به چه صورت است، گفت: این ایام زائران به صورت آزاد با ویزای ارائه شده از سوی حرم امیرالمومنین(ع) در عتبات حضور دارند که در جلسات روضه هفتگی ما نیز حضور پیدا می کنند و استقبال خوبی هم می شود.

نوری گفت: این هفته مجلس روضه موکب محبان علی بن ابی طالب(ع) با سخنرانی حجت الاسلام مهدی حسن آبادی و مرثیه خوانی مهدی منصوری، احمد قدمی و محمدحسین حدادیان از ساعت 21 روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه در کربلای معلی، داخل پروژه صحن عقیله برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه هفتگی ایرانی ها در کربلای معلی

روضه هفتگی ایرانی ها در کربلای معلی