مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11سياسي

بهره مندی از اساتید و متخصصان جهاد دانشگاهی موجب تقویت نیروی انتظامی می شود


فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: بهره مندی از استادان، متخصصان و صاحب نظران می تواند نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت های خود یاری کند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: بهره مندی از استادان، متخصصان و صاحب نظران می تواند نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت های خود یاری کند.

سردار غلامرضا جعفری در آیین انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از حضور جهادگران، بر تعامل و همکاری هر دو مجموعه تاکید و بیان کرد: نیروی انتظامی همواره با مجامع علمی و مراکز دانشگاهی ارتباط خوبی داشته است.

سردار جعفری با تشریح فعالیت های دفتر تحقیقات فرماندهی انتظامی استان، یادآور شد: انجام طرح های مطالعاتی و پژوهشی می تواند در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه مثمر ثمر باشد.

وی به وجود مسائل اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: رفع مسائل اجتماعی نیازمند ورود جهادی است و نهادی مانند جهاد دانشگاهی که هم عنوان جهاد را یدک می کشد و هم دانشگاه است می تواند با ورود جهادی خود به این حوزه نقش به سزایی در کاهش مسائل اجتماعی داشته باشد.

وی با اشاره به زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی با نیروی انتظامی استان، گفت: با توجه به اینکه شاکله اصلی نیروی انتظامی جوانان هستند جهاد دانشگاهی می تواند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از اساتید و متخصصان جهاد دانشگاهی موجب تقویت نیروی انتظامی می شود

بهره مندی از اساتید و متخصصان جهاد دانشگاهی موجب تقویت نیروی انتظامی می شود