مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11سياسي

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در اصفهان با اجرای طرح ضیافت الهی


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان گفت : 8 هزار بسته معیشتی در شب های قدر بین نیازمندان اصفهان توزیع شد.

- ولی اله روان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم جامعه در خصوص ویروس کرونا، طرح ضیافت الهی خاص ایام مبارک رمضان را داریم که یک پیوست اجتماعی تحت عنوان ضیافت همدلی داشت؛ در این رزمایش سهمیه ای به شهرستان ها داده ایم که در 49 بقعه شاخص و تعداد کل 8 هزار بسته در سطح استان اصفهان است توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان اضافه کرد: بیشترین سهم را نواحی یک و 2 شهرستان اصفهان به تعداد 3500 بسته دارا هستند، ارزش تقریبی هر بسته حدود 300 هزار تومان بوده و در این راستا ارزش تقریبی 8 هزار بسته ای که در سطح استان توزیع می شود حدود 42 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه غالب این اتفاق در شب های قدر با رونمایی در مسجد جامع اصفهان برگزار شد، گفت: ضیافت الهی در 49 بقعه شاخص و مکان هایی که استعداد این را داشتند که بتوانند با فضای باز مراسم را برگزار کنند با برنامه هایی از قبیل تفسیر قرآن با دعوت از آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله مهدوی بدون حضور مستمع ضبط و پخش شد.

روان تصریح کرد: ترتیل خوانی و جز خوانی را در یکسری از مکان ها برای مثال امام زاده ابوالعباس خوراسگان و امام زاده نرمی دولت آباد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در اصفهان با اجرای طرح ضیافت الهی

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در اصفهان با اجرای طرح ضیافت الهی