مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11اقتصادي

ساخت 600 واحد مسکونی محرومان در ایلام به پایان رسید


ساخت 600 واحد مسکونی محرومان در ایلام به پایان رسیده و آماده واگذاری است.

- ، محمد نوذری عصر سه شنبه در جلسه شورای تامین مسکن ایلام اظهار مرد: از مجموع 2 هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان 600 واحد تکمیل و آماده واگذاری است.

وی افزود: برای احداث هر واحد مسکن محرومان 500 میلیون ریال تسهیلات با بهره چهار و پنج درصد و 300 میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

نوذری در ادامه با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن آن را طرحی بی نظیر ذکر کرد و گفت: امیدواریم بخش اعظمی از واحدهای اقدام ملی مسکن در همین دولت به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه انجام شده و رای گیری در جلسه اولویت بندی واگذاری واحدها بر اساس تاریخ ثبت نام به هنگام واریز پول در نظر گرفته شده است، گفت: دستگاه های مرتبط با ساخت مسکن محرومان عملیات ساخت این واحدها را تسریع بخشند.

استاندار ایلام در ادامه از افزایش سهم استان از اقدام ملی مسکن از پنج هزار واحد به 10 هزار خبر داد و یادآور شد: در مجموع 16 هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که تعداد بیش از سه هزار واحد تایید نهایی شده و بیش از هزار و 715 نفر نیز قسط اول را پرداخت کردند.

نوذری در ادامه با اشاره به اینکه سهم ایلام در حوزه باز آفرینی شهری 2 هزار و 529 واحد است گفت: در حوزه بازآفرینی شهری و ترمیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 600 واحد مسکونی محرومان در ایلام به پایان رسید

ساخت 600 واحد مسکونی محرومان در ایلام به پایان رسید