مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11اقتصادي

شهری به گستردگی سلامت/ اَبَر پروژه ای در شیراز که نگین درخشان خاورمیانه خواهد شد


این روزها اقتصاد بسیاری از کشورها بر پایه توریسم و گردشگری می چرخد، صنعتی که در حوزه های مختلف حرفی برای گفتن دارد، گردشگری دیرزمانی است پا را از حوزه تفریح صِرف فراتر گذاشته و در بخش های مختلف می توان در آن سرمایه گذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استان فارس با مرکزیت شهر شیراز از این ظرفیت های گردشگری بسیار دارد، ظرفیت هایی که در بخش های مختلف تفریحی، طبیعی، تجاری، مذهبی و درمانی تقسیم بندی می شوند.

توریسم درمانی یکی از جاذبه های گردشگری است که مشتریان بسیار دارد آن هم در شهر و استانی که قطب پزشکی جنوب کشور محسوب می شود و سالانه به دلیل پزشکان حاذق و مراکز درمانی مجهزی که دارد با انجام عمل های جراحی مختلف که بسیاری برای اولین بار در کشور انجام شده اند پذیرای مسافرانی از داخل و خارج از کشور است.

در این شرایط ایجاد یک قطب درمانی با همه امکانات می تواند تا حد بسیاری در توسعه این صنعت اثرگذار باشد.

ارائه پیشنهاد اولیه ایجاد شهر سلامت به بیش از 10 سال پیش برمی گردد، شهری که با وسعت 900 هکتار با جانمایی مناسب در نزدیکی قلات توسط دکتر محمدهادی ایمانیه، رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشنهاد شد.

به دنبال ارائه این پیشنهاد و مشکلات مختلفی که در ادامه اتفاق افتاد علی رغم پیگیری های صورت گرفته کار چندین سال متوقف و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری به گستردگی سلامت/ اَبَر پروژه ای در شیراز که نگین درخشان خاورمیانه خواهد شد

شهری به گستردگی سلامت/ اَبَر پروژه ای در شیراز که نگین درخشان خاورمیانه خواهد شد