مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11سياسي

شکایت یا تقدیر از پلیس را به 197 بگویید


سامانه 197 (مرکز نظارت همگانی ناجا) خدماتی بدون هزینه است که به منظور پیگیری شکایات از عملکرد پلیس و ارگان های مربوطه در اختیار مردم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، شاید برای شما هم سوال باشد که اگر از رفتار یک مأمور پلیس شکایت داشته باشیم باید به کجا مراجعه کنیم و یا چگونه می توانیم خوش رفتاری یک مأمور در پیگیری یک پرونده انتظامی را به مقام بالادستی اطلاع رسانی کنیم تا از آن مأمور تقدیر شود.

چه مرجعی مسئول رسیدگی به این نوع تخلفات هست و آیا اصلاً مردم می توانند در بررسی تخلفات پلیس و نیروهای انتظامی نقشی داشته باشند یا خیر؟ شما می توانید از طریق سامانه 197 انتقادات، شکایات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را به گوش مسئولان ناجا برسانید.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در همین راستا اظهار داشت: شکایات مردمی از مأموران نیروی انتظامی و نحوه عملکرد آن ها در موضوعات مختلف به خصوص طرح افزایش امنیت اجتماعی، ثبت، دسته بندی و بررسی می شود و اگر خطای مأموران پلیس اثبات شود، با متخلفان برخورد قانونی می شود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای افزود: مردم می توانند نظر خود را در مورد خدمات مأموران در کلانتری ها نظیر انتقاد از عملکرد یک کلانتری و یا ماموران آن، عملکرد مثبت یک مأمور در پیگیری پرونده و پیشنهاد تشویق از وی، خوش رفتاری مأمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت یا تقدیر از پلیس را به 197 بگویید

شکایت یا تقدیر از پلیس را به 197 بگویید