مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-11اجتماعي

عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری در قلعه گنج آغاز شد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری با مشارکت بنیاد علوی در دهستان مارز شهرستان قلعه گنج خبر داد.

- در راستای تقویت سفره های زیرزمینی و جلوگیری از وقوع سیلاب؛ عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری در قلعه گنج آغاز شد ایسنا/کرمان معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری با مشارکت بنیاد علوی در دهستان مارز شهرستان قلعه گنج خبر داد.

محمدرضا شاهرخی در گفت و گو با ایسنا از آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری براساس تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و بنیاد علوی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه آبخیز مارز واقع در روستاهای دریچه و بردیال شهرستان قلعه گنج آغاز شده است .

وی حجم این پروژه ها 4200 مترمکعب عملیات سنگی ملاتی و با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پروژه های فوق در دو روستای دریچه و بردیال شهرستان قلعه گنج در دست اجرا هستند.

شاهرخی تقویت سفره های آب زیرزمینی و جلوگیری از بروز سیلاب های ویرانگر و خسارت ناشی از آن، افزایش تولیدات مرتعی و دامی، جلوگیری از مهاجرت های بی رویه روستاییان، بهبود اشتغال و ارتقاء سطح درآمد روستاییان و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری در قلعه گنج آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری در قلعه گنج آغاز شد