مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-11سياسي

حمله چوب برها به «پرواز همای» در گیلان


پرواز همای از خوانندگان موسیقی سنتی کشور و فعالان محیط زیست عصر امروز سه شنبه حین مصاحبه خبری در یکی از مناطق جنگلی شهرستان شفت مورد حمله چوب برها قرار گرفت که آسیبی به این هنرمند وارد نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عصر سه شنبه فیلمی در فضای مجازی و رسانه ای استان گیلان بازنشر شد که در آن پرواز همای از خوانندگان مطرح سنتی کشور به عنوان فعال محیط زیست در حال مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای گیلان است که از طرف چوب برها مورد حمله قرار می گیرد.

پرواز همای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که خوشبختانه در این حمله ی چوب برها آسیبی ندیده و در سلامت کامل به سر می برد.

این خواننده موسیقی سنتی و فعال محیط زیست درباره حادثه مذکور توضیح داد: حین مصاحبه بودیم که جنگل خواران با اره برقی حمله کردند و دوربین خبرنگاران را شکستند و ما و همراهانمان را تهدید کردند که خوشبختانه در این حمله آسیب جانی به کسی وارد نشد.

وی اظهار داشت: متاسفانه چوب برها جنگل های منطقه شفت را درو می کنند و تاکنون بسیاری از عرصه های جنگلی را تخریب کرده اند.

این درحالی است که اکنون در فصل بهار به سر می بریم و در این بین جانورانی چون گراز، قرقاول، جوجه تیغی و بسیاری از حیوانات وحشی دیگر برای گذران فصل بهار به جنگل ها پناه می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله چوب برها به «پرواز همای» در گیلان

حمله چوب برها به «پرواز همای» در گیلان