مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-11اقتصادي

آماده هرگونه همکاری و تعامل برای توسعه مناسبات با ترکیه هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بسترهای بسیار خوب برای توسعه مناسبات با ترکیه، گفت: آماده هرگونه همکاری و تعامل برای تحقق این امر هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود بسترهای بسیار خوب برای توسعه مناسبات با ترکیه، گفت: آماده هرگونه همکاری و تعامل برای تحقق این امر هستیم.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار سرکنسول ترکیه در تبریز، گفت: ایران و ترکیه از گذشته های دور تعاملات بسیار خوبی در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی، تجاری، فرهنگی و علمی داشته اند.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی و کشاورزی از استان های مهم کشور است و بیش از 5000 واحد صنعتی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به پیوندهای عمیق فرهنگی میان تبریز و ترکیه، خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای گسترش همکاری های اقتصادی و فرهنگی بین دو طرف شد.

پورمحمدی هم چنین بر تعامل فعالان بخش خصوصی دو کشور با یکدیگر تاکید کرد و گفت: اکنون بیش از 40 درصد سرمایه گذاران شهرک سرمایه گذاری خارجی، ترک ها هستند که امیدواریم روند حضور و سرمایه گذاری آن ها در بخش تولید و صنعت افزایش یابد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، طوفان هبک، سرکنسول ترکیه در تبریز هم در این دیدار به تمایل ترک ها برای سرمایه گذاری در تبریز اشاره کرد و خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده هرگونه همکاری و تعامل برای توسعه مناسبات با ترکیه هستیم

آماده هرگونه همکاری و تعامل برای توسعه مناسبات با ترکیه هستیم