مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-11سياسي

«جهاد با نفس» رذایل اخلاقی انسان را از بین می برد


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه انسان در لحظه خلقت هیچ کدام از رذایل اخلاقی را نداشته است، افزود: جهاد با نفس می تواند رذایل اخلاقی را از بین ببرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی در ویژه برنامه معنوی شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی برای ساختن روح و روان انسان ها است، اظهار کرد: اگر از این ماه مبارک خوب استفاده شود، در تلطیف روح انسان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه از خداوند متعال درخواست داریم که ما را به رحمت بی پایانش بپوشاند، افزود: انسان باید توفیق عصمت و پاکی را از خدای متعال درخواست کند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه در تعابیر مختلف به تاریکی های تهمت اشاره شده، بیان کرد: تهمت و دیگر رذیلت های اخلاقی، دل و وجود انسان را تاریک و نورانیت فطرت انسان را لکه دار می کند و رذیلت ها سبب عدم فهم و آگاهی انسان نسبت به معارف الهی می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انسان های مؤمن نسبت به فضیلت ها حریص هستند، افزود: عفت، شجاعت، حکمت، امانت داری، صداقت و راست گویی جزو فضائل بوده و باید این موارد را در خود محقق کنیم و مؤمنان نسبت به رذیلت هایی ازجمله دروغ، خیانت، بدزبانی و  غیره تنفر دارند و باید تلاش شود این موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد با نفس» رذایل اخلاقی انسان را از بین می برد

«جهاد با نفس» رذایل اخلاقی انسان را از بین می برد