مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-11اقتصادي

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان


طرح تامین اعتبار مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی استان موسوم به تام در سطح استان با یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه تولید و اشتغال زایی آغاز به کار کرد.

- ، علی رضا آشناگر شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه حدود یک هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح تام ویژه رفع مشکلات صنعت و تولید استان اختصاص داده شده است، تاکید کرد: 50 درصد کل تسهیلات پرداختی در قالب رونق تولید در سال گذشته است که باید از این ظرفیت مطلوب به بهترین نحو ممکن برای تقویت تولید و صنعت در استان بهره ببریم و دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نیز در این خصوص تلاش ویژه داشته باشند.

وی افزود: نیاز است تا به صورت ویژه و مستمر، درخواست های متقاضیان و واحدهای تولیدی در خصوص دریافت تسهیلات رونق تولید توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و در این خصوص همچون سال گذشته اهتمام جدی وجود داشته باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان در سال گذشته توانست جایگاه برتر کشوری در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص دهد، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان، در سال جاری نیز حداکثر تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان