مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-11سياسي

متفکرآزاد: صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف مثبت اتفاقات در کشور ماست


صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف اتفاقات مثبت در کشور ماست و من معتقدم هر تغییری خوب یا بد از صندوق رأی بیرون می آید.

- روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مردم احساس کنند شخصیتی با صداقت تمام و با حریت کامل برای خدمت به آحاد ملت وارد میدان شده و برای مشکلات کشور راه حل دارد و راه حلش واقعی و نگرشش به داخل کشور است، می توان به مشارکت بالای مردم و شوق انتخاباتی بود.

وی افزود: کسی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود و برای حل مشکلات برنامه ارائه می دهد نباید راه حلش مشروط به مسائل خارجی باشد و بگوید ببینم آمریکایی ها و اروپایی ها چه می گویند و همه تصمیمات و برنامه ها را منوط به گفته آنها کند.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: مردم می خواهند کسانی که وارد عرصه رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری می شوند برای حل مشکلات کشور با در نظر گرفتن شرایط کنونی و بدون بهانه آوردن و بدون اما و اگرها برنامه ارائه دهند و بگویند که الان چگونه می توان مشکلات را حل کرد.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: کاندیداها باید به قد و قامت یک رییس جمهور باشند و اهلیت این کار را داشته باشند و وارد عرصه انتخابات شوند و مردم ببینند که آری فردی که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکرآزاد: صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف مثبت اتفاقات در کشور ماست

متفکرآزاد: صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف مثبت اتفاقات در کشور ماست