مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-11حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در استان خبر داد و گفت: این متهم حدود هشت میلیارد ریال کلاهبرداری در قالب فالگیری انجام داده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در استان خبر داد و گفت: این متهم حدود هشت میلیارد ریال کلاهبرداری در قالب فالگیری انجام داده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان اللهی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت خانمی از یک شخص و دو همدست وی، دستگیری متهمان در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اظهارات شاکی در خصوص نحوه کلاهبرداری از او، افزود: این خانم برای رفع مشکلات خانوادگی به فردی مراجعه کرده است، این فرد با هم دستی دو نفر دیگر به او وعده حل مشکل از طریق فالگیری را داده بودند و او نیز با فروش منزل شخصی طی چندین مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال به حساب بانکی آن ها واریز کرده بود.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس چهارمحال و بختیاری با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس، متهمان را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، متهم اصلی پرونده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری