مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 23:452021-05-11سياسي

محکوم کردن حادثه تروریستی افغانستان توسط بسیجیان شهرکردی


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر تاریخ جهان تشیع شاهد کشته و زخمی شدن بیش از دویست نفر از مردم افغانستان در پی انفجار تروریستی به فجیع ترین حالت ممکن شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد در پی ترور دختران در دشت برچی افغانستان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری این حادثه ناجوانمردانه را محکوم کرد.

وَإِذَا الْمَوْءُودَهُ سُئِلَتِْ بأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ  (تکویر ، 8 و 9) به خاک و خون کشیده شدن شیعیان مظلوم امیرالمومنین (ع) در کشور افغانستان قلب مردمان آزاده جهان را لبریز از غم و اندوه کرده است.

بار دیگر تاریخ جهان تشیع شاهد کشته و زخمی شدن بیش از دویست نفر از مردم افغانستان در پی انفجار تروریستی به فجیع ترین حالت ممکن شد.

این عمل وحشیانه توسط افرادی سر زده است که بویی از انسانیت نبرده اند و همواره تاریخ به کودک کشی آنها شهادت می دهد.

مظلومیت مردم افغانستان در این حادثه تروریستی به حدی است که حتی رسانه های سرتاسر جهان که اسباب اعمال قدرت صاحبان ثروت و حامیان تروریسم جهانی هستند، سکوت اختیار کرده و این فاجعه انسانی را در عصر ارتباطات و در قرن 21 در بایکوت خبری و رسانه ای قرار داده اند و سازمان  ملل و نهادهای مدعی حقوق بشری و حامی حقوق کودک، در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم کردن حادثه تروریستی افغانستان توسط بسیجیان شهرکردی

محکوم کردن حادثه تروریستی افغانستان توسط بسیجیان شهرکردی