مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 22:302021-05-11سياسي

«گاندو» تمامی ندارد


تلویزیون در آستانه انتخابات با پخش مستندی درباره شخصیت اصلی فصل اول از سریال حاشیه دار «گاندو»، بار دیگر بر محورهای مورد بحث در این سریال تاکید می کند.

- تلویزیون در آستانه انتخابات با پخش مستندی درباره شخصیت اصلی فصل اول از سریال حاشیه دار گاندو ، بار دیگر بر محورهای مورد بحث در این سریال تاکید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین قسمت از سریال گاندو پانزدهم خرداد سال 98 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و یک ماه بعد، فصل اول این سریال در حالی به پایان رسید که حاشیه ها و چالش های جدی را بین دولت و صداوسیما ایجاد کرده بود.

امسال هم فصل دوم این سریال با همان رویکرد قبلی، بسیار غیرمنتظره روی آنتن رفت، در ادامه با واکنش های انتقادی برخی دولتمردان مواجه شد و البته غیرمنتظره تر هم به کار خود پایان داد.

برخی این پایان ناگهانی را به فشارهای دولت بر صداوسیما نسبت دادند که اظهارات دو طرف ـ توییت حسام الدین آشنا و صحبت های تهیه کننده سریال ـ این فرض را باطل شده اعلام کرد.

حسام الدین آشنا که در پی اتفاقات اخیر درباره سرقت یک فایل صوتی، حالا چند روزی است که از ریاست مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری استعفا داده است ، در آن زمان با رد این ادعا، در توییتر خود نوشته بود: صریح باشید و بازی نکنید بگویید چه کسی از کجا و چه زمانی درباره سانسور یا مما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گاندو» تمامی ندارد

«گاندو» تمامی ندارد