مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:552021-05-11اجتماعي

کاستن از سطح دشواری سوالات امتحانی دانش آموزان متناسب با شرایط قرمز کرونایی


مدیر کل اموزش و پرورش استان سمنان از کاستن از سطح دشواری سوالات امتحانی دانش آموزان متناسب با شرایط قرمز کرونایی در جریان امتحانات نهایی امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر کل اموزش و پرورش استان سمنان از کاستن از سطح دشواری سوالات امتحانی دانش آموزان متناسب با شرایط قرمز کرونایی در جریان امتحانات نهایی امسال خبر داد.

محمد دستورانی اظهار کرد: حدود 60 حوزه امتحانی برای 4000 دانش آموز پایه دوازدهم و 1000 داوطلب آزاد در سطح استان آماده سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 200 مدرسه با 480 کلاس درس برای 9000 دانش آموز پایه نهم در نظر گرفته شده است ‍ مدیر کل اموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه حوزه های امتحانی در سطح استان به صورت میانگین در سطح شهرستان های استان بین 3 تا 4 برابر افزایش یافته است تصریح کرد: به منظور کنترل بیماری کرونا و پرهیز از افزایش شیوع این بیماری و با هدف پرهیز از جابجایی دانش آموزان، امسال در شهرهای کوچک تر استان همچون مجن و کلاته خیج و .

.

نیز حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است وی افزود: 12 حوزه امتحانی در شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده است که این امر هیچگاه سابقه نداشته است.

مدیرکل آموزش و پ ورش استان ضمن اطمینان خاطر به والدبن در خصوص رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: تب سنجی و اطمینان خاطر از عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستن از سطح دشواری سوالات امتحانی دانش آموزان متناسب با شرایط قرمز کرونایی

کاستن از سطح دشواری سوالات امتحانی دانش آموزان متناسب با شرایط قرمز کرونایی