مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:502021-05-11سياسي

عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور موثر داشتند


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با تأکید بر اینکه عشایر غیور عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور داشتند، گفت: ایثار، شجاعت و شهامت عشایر در صحنه های انقلاب زبانزد است.

- ، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا شامگاه سه شنبه در مراسم سران طوایف و عشایر خوزستان، اظهار کرد: قرارگاه کربلا پایگاه منتظران شهداست و در این قرارگاه شهیدان مختلفی از جمله صیاد شیرازی، باقری، جهان آرا، کاظمی، زین الدین و قاسم سلیمانی رفت و آمد داشتند.

وی افزود: در این قرارگاه طراحی عملیات های بزرگی انجام شد و رزمندگان از اینجا به میدان رزم می رفتند و عملیات های بزرگی را انجام می دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا تصریح کرد: عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور داشتند؛ دوران قبل از انقلاب به حکم طباطبایی یزدی بر قشون انگلیس آنها را تا خرمشهر رانده و صدها شهید دادند و هزاران کشته از انگلیسی ها گرفتند.

سردار سرتیپ خادم سید الشهدا عنوان کرد: خوزستان 23 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این مرز و بوم تقدیم انقلاب کرد؛ همچنین میلیون ها جانباز و آزاده در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم خوزستان در مقابل دشمنان ایستادند، عنوان کرد: ایثار، شجاعت و شهامت عشایر در همه صحنه های انقلاب زبانزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور موثر داشتند

عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور موثر داشتند