مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:152021-05-11اجتماعي

از تعمیر و ساخت آبشخور تا خرید تجهیزات اطفای حریق


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن بیان اینکه با توجه به پیش بینی کم آبی، برنامه ریزی و اقداماتی برای تامین آب و علوفه حیات وحش انجام شده است، - از شناسایی کانون های احتمالی حریق، خرید تجهیزات و آموزش نیروهای اطفای حریق خبر داد.

فرهاد زندی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بنابر دستورات مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران برنامه پایش و رسیدگی به آبشخورها و چشمه هایی که در تامین آب مورد نیاز حیات وحش نقش دارند و درخواست اعتبارات مورد نیاز در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعمیر و مرمت آبشخورها در مناطق چهارگانه استان تهران و احداث آبشخورهای درصورت نیاز از جمله اقداماتی است که برای مقابله با کم آبی پیش رو مدنظر قرار گرفته و سه آبشخور جدید در منطقه حفاظت شده خجیر و سرخه حصار نیز در دست احداث است.

زندی با اشاره به اینکه تامین آب آبشخورها از طریق چشمه ها یا تانکر آب صورت می گیرد، اظهارکرد: پایش مستمر، تعمیر و تجهیز تانکرهای تهیه آب آبشخورها به ویژه در مناطق کویری و لایروبی مسیر انتقال آب از چشمه به آبشخور در دستور کار قرار گرفته است همچنین محیط بانان به صورت مستمر حین پایش منطقه بر آبشخورها نیز نظارت خواهند داشت تا در مسیر انتقال آب که منجربه کاهش یا خشک شدن آب آبشخورها شود، اختلالی به وجود نیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعمیر و ساخت آبشخور تا خرید تجهیزات اطفای حریق

از تعمیر و ساخت آبشخور تا خرید تجهیزات اطفای حریق