مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-11اقتصادي

وعده آبگیری سدهای «کمندان» و «تاج امیر» در خرداد یا تیرماه!


دو سد «کمندان» و «تاج امیر» در صورت رفع اشکالات جزیی و تامین نقدینگی خرداد یا تیرماه امسال آبگیری می شوند.

- ، سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های صنعت برق لرستان و بهسازی شبکه های روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری گفت: با حمایت های وزارت نیرو دو سد کمندان و سد تاج امیر آماده آبگیری هستند.

وی ضمن قدر دانی از اقدامات شرکت توزیع برق لرستان و شرکت برق منطقه ای باختر گفت: به همت این عزیزان نیازهای انرژی استان، کار حفظ و نگهداری شبکه موجود به خوبی انجام شده و هر جا نیاز به توسعه است در کنار مردم، کارآفرینان و صنعتگران بوده اند به طوری که هیچ مشکلی از این بابت در استان لرستان نداشته ایم و علاوه بر آن کار سخت و سنگین بازسازی خسارات ناشی از سیل را به خوبی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار لرستان افزود: شروع طرح بازسازی شبکه های روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری طرحی ارزشمند برای استان لرستان است زیرا هم پراکندگی روستایی و هم دارای مناطق عشایری بوده و قاعدتاً جز استان های هدف این طرح خواهد بود که بیشترین منافع را برای استان هایی مثل لرستان خواهد داشت.

خادمی به ضرورت برق رسانی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد امروزه روستاییان به زعم گذشته فقط یک روشنایی معمولی را نمی خواهند بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده آبگیری سدهای «کمندان» و «تاج امیر» در خرداد یا تیرماه!

وعده آبگیری سدهای «کمندان» و «تاج امیر» در خرداد یا تیرماه!