مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-05-11بين الملل

واکنش رییس ائتلاف الفتح عراق به حمله به کنسولگری ایران در کربلا


رییس ائتلاف الفتح عراق حمله به کنسولگری ایران در کربلا را در راستای تلاش های مورد حمایت بیگانگان برای فتنه انگیزی و ایجاد بی ثباتی درعراق دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق با صدور بیانیه ای از دولت عراق خواست راه را به روی تلاش ها برای دامن زدن به هر گونه تنش و تبدیل آن به یک فتنه خطرناک در این کشور را ببندد.

ما با نگرانی فراوان تحولات خطرناک رخ داده در عرصه عراق را دنبال می کنیم که شامل از سرگرفته شدن ترور فعالان و روزنامه نگاران، حملات به نمایندگی های دیپلماتیک و تحرکات غیرمنضبط است که به جای اینکه در راستای اعتراضات قانونی باشد به  هرج و مرج و خرابکاری نزدیک تر است.

العامری افزود: در شرایطی که ما این اقدامات را به شدت محکوم می کنیم، از دولت و دستگاه های ذیربط می خواهیم برای گسترش امنیت و ثبات و دستیابی به مجرمان و مجازات آنها سریعا اقدام کنند و راه را به روی تلاش ها برای دامن زدن به هر گونه تنش و تبدیل آن به یک فتنه خطرناک را ببندند، فتنه ای که می تواند صلح داخلی را تهدید کرده و مانع برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر شود.

در این بیانیه آمده است: ما همچنان خواهان غلبه زبان عقل و خرد و کشیده نشدن به سمت تلاش ها برای تشدید تنش هایی هستیم که مورد حمایت طرف هایی بیگانه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس ائتلاف الفتح عراق به حمله به کنسولگری ایران در کربلا

واکنش رییس ائتلاف الفتح عراق به حمله به کنسولگری ایران در کربلا