مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-11سياسي

تحلیلی بر همنوایی اصلاح طلبان، انحرافی ها و براندازان در تخریب قالیباف


موج تخریب شدید علیه محمدباقر قالیباف در روزهای اخیر تبدیل به کارویژه مشترک جریانات ضدانقلاب، انحرافی و اصلاح طلبان تندرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس امیر زاهدی در یادداشتی نوشت: تحلیل محتوا و یا حتی مرور اجمالی مواضع افراد و نحله های مختلف فکری _ سیاسی، به ویژه در ایام انتخابات بسیاری از سیاست ها و مقاصد  جریانات داخل و خارج کشور را مشخص می کند.

در این میان موج تخریب شدید علیه محمدباقر قالیباف در روزهای اخیر تبدیل به کارویژه مشترک جریانات ضدانقلاب، انحرافی و اصلاح طلبان تندرو شده است.

  بسیاری از تحلیل گران معتقدند موفقیت های قالیباف در مسئولیتهای گذشته و تحولات چشمگیر در حوزه های مسئولیت وی که حتی دشمنان خارجی ایران را ناخواسته به تمجید وادار کرده است، عامل این نگرانی ها است.

قدرت مدیریت و ایجاد تحولات اساسی در سالهای پس از جنگ همچون ارتقاء توان نیروی هوایی سپاه، کارآمدی و تحولات اساسی در نیروی انتظامی، اقدامات و تحولات شگرف در دوران مدیریت شهرداری تهران و آغاز اقدامات زیربنایی در مجلس شورای اسلامی به قدری بوده است که کمتر کسی می تواند این موفقیت ها را منکر شود.

اما واقعیت این است که هر سه جریان برانداز، انحرافیون و اصلاح طلبان با انگیزه های مختلف خود را در مقابل این تفکر جهادی و مدیریتی تصور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر همنوایی اصلاح طلبان، انحرافی ها و براندازان در تخریب قالیباف

تحلیلی بر همنوایی اصلاح طلبان، انحرافی ها و براندازان در تخریب قالیباف