مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-11اجتماعي

امتحانات حضوری؛ دغدغه ها و برنامه ها


امتحانات حضوری پایان سال دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم این روزها دغدغه های جدی در استان سمنان به همراه داشته و برنامه ریزی ها به سمتی می رود که این آزمون ها به بهترین شکل و با کمترین آسیب برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کرونا شرایط جامعه جهانی و البته کشورمان را در بیش از یک سال گذشته دستخوش تحولات عدیده ای ساخته و تغییرات اساسی در بسیاری از بخش ها به وجود آورده است.

بخش آموزش هم در حوزه تعلیم و تربیت پایه و هم در دانشگاه ها در این مدت فراز و نشیب هایی را به خود دیده و مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش کرده اند تا شرایطی را فراهم آورند تا حداقل آسیب ها به دانش آموزان و دانشجویان وارد شود.

امسال اما بحث برگزاری حضوری امتحانات مدارس در دو پایه نهم و دوازدهم بیش از همیشه بین مردم داغ است.

بررسی تمهیدات و راهکارهای لازم برای برگزاری امتحانات حضوری پایان سال دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم امر مهمی است که هم ستاد کرونا، هم آموزش و پرورش و هم دانشگاه های علوم استان سمنان در آن دخیل هستند؛ اما امسال شرایط چگونه پیش خواهد رفت؟ تدابیری ویژه در حوزه های امتحانی محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این زمینه می گوید: حدود 60 حوزه امتحانی برای چهار هزار دانش آموز پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات حضوری؛ دغدغه ها و برنامه ها

امتحانات حضوری؛ دغدغه ها و برنامه ها