مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-11سياسي

اجرای محدودیت های عید فطر در کردستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، گفت: به دلیل شرایط کرونایی و دید و بازدید عید فطر تردد تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه ممنوع است.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، گفت: به دلیل شرایط کرونایی و دید و بازدید عید فطر تردد تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه ممنوع است.

محمدابراهیم زارعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های عید فطر در راستای کاهش کرونا، اظهار کرد: از ساعت 14 روز سه شنبه تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت ماه محدودیت تردد ادامه دارد.

وی از مردم استان درخواست همکاری و همیاری داشت و گفت: در این پیک از کرونا از مردم انتظار داریم سفرهای خود را لغو کنند چراکه در این صورت با جریمه و اعمال قانون مواجه خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، به نماز عید فطر اشاره و بیان کرد: در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی نماز عید فطر در فضای باز با محدودیت زمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر 441 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و تاکنون 1279 نفر به دلیل بیماری کرونا در کردستان جان خود را از دست داده اند.

در استان کردستان نیز 20 هزار و 436 نفر در نوبت اول و 3 هزار و 952 نفر در نوبت دوم موفق به انجام تزریق واکسن کرونا شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های عید فطر در کردستان

اجرای محدودیت های عید فطر در کردستان