مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-11اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد اولین تصفیه خانه فاضلاب پکیج تلفیقی فلزی - پلی اتیلنی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

- سید مرتضی نیرومند اسکویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی استاد عالی نسب، در راستای صیانت از محیط زیست و مدیریت منابع آبی، با ظرفیت 300 مترمکعب در روز جهت تصفیه فاضلاب تولیدی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی مذکور در حال احداث و تجهیز بوده و طبق برنامه ریزی های انجام یافته این تصفیه خانه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این  تصفیه خانه فاضلاب با پکیج تلفیقی فلزی _ پلی اتیلنی برای اولین بار در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی می باشد که با اجرای این تصفیه خانه حدود 150 واحد تولیدی صنعتی به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

نیرومند اسکویی ابراز داشت: تصفیه خانه فاضلاب با پکیج تلفیقی فلزی _ پلی اتیلنی برای اولین بار در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی می باشد که از سال 1398 شروع شده و عملیات تکمیلی آن در حال اجرا می باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: با راه اندازی  این پروژه که با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال در حال انجام می باشد، کلیه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی به شبکه فاضلاب و تصفیه خانه متصل شده و در سال مزین به شعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب