مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-11پزشكي

109 مورد ابتلای جدید کرونا طی شبانه روز گذشته در مازندران


تعداد 109 بیمار کرونایی جدید طی شبانه روز گذشته در مازندران شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی پانزدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا با ادامه دردسرهای کرونایی سپری می شود.

این روزها مازندرانی ها روزهای نگران کننده ای را پشت سر می گذرانند؛ چراکه باتوجه به تعطیلی عید فطر و تجربه موج های قبلی کرونا و ورود مازندران به روزهای بحرانی روزهای پراسترسی را برای آنان رقم زده است و باید بیش از گذشته به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنند.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 90 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 115 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  533 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 133 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی  با اشاره به سرعت بالا و سطح وسیع موج چهارم شیوع کرونا نسبت به موج های قبلی بر اعمال سختگیری های بیشتر برای رعایت پروتکل ها تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 مورد ابتلای جدید کرونا طی شبانه روز گذشته در مازندران

109 مورد ابتلای جدید کرونا طی شبانه روز گذشته در مازندران