مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-11سياسي

نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب فراموش شدنی نیست


به نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی و همچنین در وحدت همدلی و همسایه کشور واقف هستیم و این نقش فراموش شدنی نیست.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در مراسم سران طوایف و عشایر خوزستان که در قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می کنم که به عنوان یک عشایر زاده امروز خدمتگزار مردم هستم و در طول عمر و نسل های قبل از خود شاهد احترام و ارزش های بالا برای بزرگان اقوام بوده ام.

وی افزود: به نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی و همچنین در وحدت همدلی و همسایه کشور واقف هستیم و مبارزات اقوام، شیوخ و بزرگان امت با اجانب به خصوص با انگلیس و مبارزه با استبداد به خصوص طاغوت هیچ وقت برای ملت ایران و امت اسلامی فراموش شدنی نیست.

استاندار خوزستان خطاب به سران عشایر گفت: شما در طول تاریخ کاری کردید کارستان؛ در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیل استان خوزستان فراموش شدنی نیست و در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش آفرینی بی نظیر خوزستان باعث تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ تمامیت ارضی کشور شده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: انقلابی که همه امت به رهبری امام راحل به پا کردند، برای آزادی و استقلال کشور بود و حفظ این آرمان ها خون بهای صدها هزار شهید بوده است تا نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب فراموش شدنی نیست

نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب فراموش شدنی نیست