مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-11سياسي

احتمال طرح دوفوریتی مجلس برای ابطال بزرگترین انتخابات اقتصادی


در صورت عدم رفع مشکلات مربوط به انتخابات مجامع شرکتهای استانی سهام عدالت، طرح دوفوریتی ابطال این انتخابات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

- ، محمدرضا پورابراهیمی گفت: طی نامه ای به وزیر اقتصاد درباره لزوم رفع ابهامات و مغایرت های برگزاری انتخابات مجامع شرکت های استانی سهام عدالت، تأکیدات لازم انجام شده و در صورت عدم رفع مشکلات و اصرار بر برگزاری آن به شکل کنونی، ما در کمیسیون اقتصادی مجلس، طرح دو فوریتی ابطال این انتخابات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: این وزارتخانه باید قبل از برگزاری انتخابات مذکور تمامی مغایرت های قانونی و ابهامات جدی و اساسی آن را رفع کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: در صورت عدم رفع این مشکلات و اصرار وزارت اقتصاد و دارایی بر برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت استانی طبق روال در نظر گرفته شده، ما در کمیسیون اقتصادی طرح دو فوریتی ابطال این انتخابات را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: بعد از نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور در روز یکشنبه و تبادل نظر در خصوص وضعیت نابسامان مدیریت سهام عدالت در کشور و دغدغه های جدی در مورد نحوه برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت، تدوین و ارسال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال طرح دوفوریتی مجلس برای ابطال بزرگترین انتخابات اقتصادی

احتمال طرح دوفوریتی مجلس برای ابطال بزرگترین انتخابات اقتصادی