مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-11اجتماعي

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان


کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امکان رگبار باران وجود دارد و همچنین با توجه به وزش شدید باد کیفیت هوای استان در روزهای آینده کاهش می یابد.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امکان رگبار باران وجود دارد و همچنین با توجه به وزش شدید باد کیفیت هوای استان در روزهای آینده کاهش می یابد.

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین بررسی نقشه ها و خروجی مدل های جوی اظهار کرد که کماکان از امروز تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امکان رخداد بارش های رگباری و موقت بهاره همراه با رعدوبرق و امکان بارش تگرگ فراهم است.

وی افزود که این شرایط در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه محتمل تر است و در روز چهارشنبه امکان آبگرفتگی موقت در نیمه جنوبی و شرقی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد تصریح کرد که وزش باد در بعدازظهر امروز و فردا شدید و قابل ملاحظه پیش بینی می شود که سبب خیزش گردوخاک در بعضی از ساعت و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از نقاط استان بویژه در نواحی شمال و شرقی استان می شود.

وی در پایان یادآور شد که دمای هوا در روزهای آتی با تغییرات محسوس همراه نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان

هشدار سطح زرد هواشناسی کردستان