مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-11سياسي

بیشترین مراجعه کنندگان به فرمانداری ماهشهر برای اشتغال است


سرپرست فرمانداری شهرستان ماهشهر گفت: بیشترین آمار مراجعه کنندگان به فرمانداری این شهرستان برای اشتغال است.

- اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین بیانات خودشان فرمودند که مهارت و مهارت آموزی دو خاصیت ویژه دارد و بر اساس فرمایش رهبر، مهارت و مهارت آموزی به کار کیفیت و ارزش می دهد؛ بنابراین مقوله فنی و حرفه ای اهمیت فراوانی دارد.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد: بیشترین مراجعه کنندگان به فرمانداری و دفتر نماینده این شهرستان، مراجعه افراد جویای کار برای درخواست اشتغال است.

وی گفت: پایش ها نشان می دهد که بیشتر افراد جویای کار از داشتن مهارت های فنی و حرفه ای بی بهره اند و همین موضوع عامل و مانع مهمی برای اشتغال به کار جوانان منطقه است.

بندری تصریح کرد: وجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) و تأسیسات بندری، آمار جامعه کارگری شهرستان را به رقم 80 هزار نفر رسانده است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: وجود این تعداد از جامعه کارگری حلقه اتصالی به نام مهارت را می طلبد تا کارها کیفیت بیشتری پیدا کند.

بندری افزود: در شهرستان بندر ماهشهر آموزش مهارت و رغبت به مهارت آموزی از حد مطلوبی برخوردار نیست و پدیده مهارت گریزی بین جوانان رواج فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مراجعه کنندگان به فرمانداری ماهشهر برای اشتغال است

بیشترین مراجعه کنندگان به فرمانداری ماهشهر برای اشتغال است