مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-11سياسي

توزیع 110 هزار بسته معیشتی در دومین مرحله پویش مهر رضوی تهران


سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی پویش سفره مهر رضوی گفت: با کمک خیرین و خادمیاران، تعداد 110 هزار بسته معیشتی میان خانواده های شناسایی شده به مناسبت عید سعید فطر اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دومین مرحله توزیع بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در راستای اجرای پویش سفره مهر رضوی با هدف تامین و توزیع 110 هزار بسته ارزاق برای نیازمندان به همت کانون خدمت رضوی، خیرین و یاوران رضوی استان تهران عصر امروز در مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

علیرضا جانه سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این طرح با کمک تولیت آستان قدس رضوی اجرا شده و تعداد 888 هزار بسته در سراسر کشور تهیه و به نیازمندان شناسایی شده اهدا می شود.

وی در ادامه گفت: از این تعداد 110 هزار بسته به استان تهران اختصاص داشته که با کمک خیرین و خادمیاران مناطق تهران و شهرستان ها به خانواده هایی که تحت حمایت هیچ نهادی نبوده و جزء دهک اول درآمدی هستند، توزیع می شود.

سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران افزود: مرحله اول این پویش در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد و در این مرحله نیز بسته های ارزاق شامل 14 قلم کالای اساسی به عنوان عیدانه در عید سعید فطر به دست خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110 هزار بسته معیشتی در دومین مرحله پویش مهر رضوی تهران

توزیع 110 هزار بسته معیشتی در دومین مرحله پویش مهر رضوی تهران