مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-11سياسي

دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد


رهبر معظم انقلاب در دیداری تصویری با تشکل های دانشجویی گفتند، دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد.

- رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با تشکل های دانشجویی: دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد رهبر معظم انقلاب در دیداری تصویری با تشکل های دانشجویی گفتند، دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل های دانشجویی با اشاره به راهبرد اساسی تحول خواهی وتحول گرایی، ایجاد حرکت جهشی و جهادی همراه با نوآوری در روش ها و کارکردها در همه عرصه های حکمرانی و بخش هایی از سبک زندگی عمومی را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت درجه اول مشارکت بالا در انتخابات 28 خرداد و تبیین آثار مهم این مشارکت افزودند: در درجه دوم باید با انتخابی خوب و مطلوب کسی را روی کار آورد که مؤمن، انقلابی، با کفایت، مردمی، سرشار از امید، معتقد به جوانان و توانمندیهای داخلی، و حقیقتاً عدالت خواه و ضدفساد باشد.

رهبر انقلاب با ابراز تأسف عمیق و محکوم کردن شدید دو حادثه بسیار تلخ و خونین اخیر در جهان اسلام یعنی در افغانستان و فلسطین گفتند: لعنت خداوند بر جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد

دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد