مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-11پزشكي

نتایج یک تحقیق: فیلم های معناگرا کمک می کنند تا افراد با سختی های زندگی کنار بیایند


نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد تماشای فیلم های معناگرا می تواند احساس آمادگی بیشتری برای مقابله با چالش های زندگی به فرد دهد و به آنها کمک کند که انسان بهتری باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ یافته های این تحقیق به یک سوال اشاره دارد که چرا افراد ممکن است فیلم ها را انتخاب کنند که باعث ناراحتی آن ها شوند یا ممکن است موضوعات دشواری را بررسی کنند که همیشه نشاط آور نیستند.

محققان دریافتند وقتی مردم فیلم های معناداری مانند رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) یا بالا (Up) را به یاد می آورند، انواع واکنش های مثبت را تجربه می کنند از جمله اینکه می توانند شرایط انسانی را بهتر بپذیرند و مشکلات زندگی را درک کنند.

این تجربه های مثبت وقتی مردم فیلم هایی مانند لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski) یا اگه می تونی منو بگیر (Catch Me if You Can) به یاد می آورند، کمتر گزارش شده است.

جارد اوت، یکی از محققان این مطالعه و دانشجوی تحصیلات تکمیلی ارتباطات در دانشگاه اوهایو گفت: فیلم های معنادار در واقع به مردم کمک می کنند تا در زندگی خود با مشکلات روبرو شوند و به آن ها کمک می کنند تا اهداف مهمتری را دنبال کنند.

فیلم های معنادار در واقع به مردم کمک می کنند تا در زندگی خود با مشکلات روبرو شوند و به آن ها کمک می کنند تا اهداف مهمتری را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج یک تحقیق: فیلم های معناگرا کمک می کنند تا افراد با سختی های زندگی کنار بیایند

نتایج یک تحقیق: فیلم های معناگرا کمک می کنند تا افراد با سختی های زندگی کنار بیایند