مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-11سياسي

جمع آوری 209 معتاد متهاجر در استان کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان از جمع آوری 209 معتادمتهاجر در سالجاری خبرداد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان از جمع آوری 209 معتادمتهاجر در سالجاری خبرداد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

سردار علی آزادی امروز (21 اردیبهشت) در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سنندج اظهار کرد: در مجموع 14 کمپ فعال در استان وجود دارد که در شهر سنندج 3 کمپ فعال مشغول به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 657 معتاد در کمپ های ترک اعتیاد استان کردستان نگهداری می شوند که در برخی از شهرستان ها بیش از ظرفیت کمپ ها استفاده می شود که این مهم سازوکار اساسی و جدی است.

سردار آزادی از جمع آوری 93 معتاد متجاهر در شهر سنندج خبرداد و افزود: اما واقعیت این است که مردم از وضعیتی که معتادین به وجود آورده اند ناراضی اند.

معتادان متهاجر امنیت مردم را به مخاطره می اندازند استاندار کردستان گفت: متاسفانه امروزه شاهد حضور بسیاری از معتادان متجاهر در میادین اصلی شهر هستیم که همین امر سبب به مخاطره انداختن امنیت روانی مردم شهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 209 معتاد متهاجر در استان کردستان

جمع آوری 209 معتاد متهاجر در استان کردستان