مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-11پزشكي

کرونای هندی و آفریقایی اردستان را تهدید می کند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان و همجواری با استان هایی که درگیر کرونای جهش یافته هستند، کرونای آفریقای جنوبی و هندی به شدت اردستان را تهدید می کند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان و همجواری با استان هایی که درگیر کرونای جهش یافته هستند، کرونای آفریقای جنوبی و هندی به شدت اردستان را تهدید می کند.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 75 درصد سالمندان بالای 80 سال شهرستان اردستان تاکنون واکسینه شدند و این واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با تماس تلفنی نسبت به واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال شهرستان اطلاع رسانی می شود، اما حتی اگر تاکنون این افراد بدون هماهنگی نیز در مراکز تزریق واکسن کرونا با در دست داشتن کارت ملی حضور یابند نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه تغییر وضعیت ها شکننده است و همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: نگرانی های ما از تعطیلات ایام عید فطر و هجوم افراد غیرساکن به منطقه است.

ذبیحی تصریح کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان و همجواری با استان هایی که درگیر کرونای جهش یافته هستند، این هشدار را می دهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای هندی و آفریقایی اردستان را تهدید می کند

کرونای هندی و آفریقایی اردستان را تهدید می کند