مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-11بين الملل

خلیل زاد: افغان ها نیاز به آتش بس دائمی دارند


فرستاده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان یک بار دیگر تأکید کرد که آمریکا در کنار افغان ها ایستاد است، ولی با ابن هم افغان ها نیاز به یک توافق سیاسی و آتش بس دائمی دارند.

- فرستاده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان یک بار دیگر تأکید کرد که آمریکا در کنار افغان ها ایستاد است، ولی با ابن هم افغان ها نیاز به یک توافق سیاسی و آتش بس دائمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زلمای خلیل زاد، نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا برای صلح افغانستان در پیامی در صفحه توییترش از اعلام آتش بس از سوی طالبان و حکومت افغانستان استقبال کرد و گفت که در هفته های اخیر، خشونت ها وحشتناک بوده و مردم افغانستان هزینه آن را پرداخت کرده اند.

او افزود که افغان ها نیاز به یک توافق سیاسی و آتش بس دائمی دارند.

فرستاده آمریکا خواستار تسریع در مذاکرات میان افغان ها درباره یک توافق سیاسی و پایان دادن به این جنگ بی معنی است و افزوده است که این همان چیزی است که مردم افغانستان آرزو می کنند.

او یک بار دیگر تأکید کرد که آمریکا در کنار افغان ها ایستاده است.

خلیل زاد همچنین در گفت وگو با روزنامه آلمانی اشپیگل که روز دوشنبه پخش شده است، می گوید که مردم افغانستان در آرزوی صلح هستند و باید صلح در این کشور، برقرار باشد و هیچ جایگزین بهتری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل زاد: افغان ها نیاز به آتش بس دائمی دارند

خلیل زاد: افغان ها نیاز به آتش بس دائمی دارند